Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Βγες από το φαύλο κύκλο!

Η μόνη πραγματική αδικία είναι να αδικείς το εαυτό σου…
Αυτήν την περίοδο η αδικία είναι το μεγαλύτερο παράπονο που εκφράζουν όλοι. Κυριαρχούν σκέψεις όπως «η κυβέρνηση μου πήρε το μισό μισθό, αυτό είναι άδικο» ή «η τρόικα έχει κάνει άδικα και αυθαίρετα οικονομική κατοχή στη χώρα μου».


Αυτό προκαλεί αισθήματα θυμού, αγανάκτησης, θλίψης, φόβου για το μέλλον και άλλα
ψυχικά απόβλητα, που με τη σειρά τους οδηγούν σε ακινητοποίηση, σταμάτημα οποιασδήποτε δημιουργίας και υποχώρηση σε αξιώσεις που κάποτε θα φάνταζαν γελοίες…
Ας πατήσουμε όμως για λίγο ένα pause σε αυτόν τον φαύλο κύκλο τρέλας και ας κάνουμε την εικονοποίηση, να σας δείξω τη δική μου…;
Πραγματικά, ποιος θέλει να βρίσκεται σε αυτόν τον φαύλο κύκλο; Ποιος θέλει να σκέφτεται και να αισθάνεται με αυτόν τον τρόπο και να κάνει τέτοιες πράξεις ή α-πραξίες;
Δεν έχουμε παρά να κάνουμε ένα βήμα και να βγούμε! Έτσι απλά, γιατί απλά είναι τα πράγματα, αρκεί να το πιστέψουμε.
Κάπου εδώ είναι που μου λέτε, πολύ εύκολα τα βλέπεις, ζεις στον δικό σου κόσμο. Εγώ λέω ότι όποιος βρίσκεται στον φαύλο κύκλο, αυτός είναι που ζει σε έναν κόσμο ψευδαισθήσεων.
Και πιστέψτε με… κανείς δεν θα έρθει να μας βγάλει, το κλειδί είναι μέσα μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου